ترددیلا در دیجیکالا

۱۹ مهر ۱۳۹۷ دسته: بدانیم

 

چیپس ترددیلا یک میان وعده بسیار خوشمزه محسوب می‌شود و یک انتخاب مناسب برای جمع‌های دوستان و خانوادگی است. به عبارت دیگر این خوراکی  به دلیل طعم‌های مختلف خود، یک انتخاب برای جمع‌های دوستانه است و هر فرد می‌تواند بسته‌ای مخصوص به خود با طعمی متفاوت را داشته باشد.در هر ۳۰ گرم از این چیپس حدود ۱۵۰٫۶ کیلوکالری انرژی و ۰٫۹ گرم قند وجود دارد. همچنین در همین میزان چیپس ترددیلا ۷٫۲ گرم چربی، ۰٫۴۵ گرم نمک و ۰٫۰۶ گرم اسیدهای چرب ترانس وجود دارد.

ترددیلا، میان وعده‌ای خوشمزه

ترددیلا نخستین بار در کشور مکزیک با نام ترتیلا تولید شده و جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ غذایی آن کشور پیدا کرده است. این میان وعده‌ی خوشمزه از دانه ذرت، آب، روغن، نمک و ادویه‌های مختلف تهیه شده و طعم‌های متفاوتی دارد. به عبارت دیگر ترددیلا میان وعده‌ای است که از دانه‌های ذرت تهیه شده و نسبت به چیپس‌های دیگر مضرات کمتری دارد. این میان وعده خوشمزه طعم‌های متفاوتی دارد و اکثر اوقات به تنهایی خورده می‌شود. همچنین شما می‌توانید ترددیلا را با انواع سس‌ها یا به عنوان جزیی از غذاهای مختلف هم سرو کرده و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. شما می‌توانید این چیپس را در خانه هم تهیه کرده و از طعم آن لذت ببرید. اما باید توجه داشته باشید که مواد اولیه مورد نیاز برای درست کردن و آماده‌سازی ترددیلا در خانه مشکل بوده و ارزش این کار را ندارد. جالب است بدانید ترددیلا طراحی متفاوت نسبت به چیپس دارد و ظاهر آن شبیه به یک مثلث است. این میان وعده بافتی نسبتا سفت داشته و با یکبار خوردن آن لذت تکرار نشدنی از خوردن چیپس خواهید داشت.

 ذرت، منبعی از ویتامین‌ها

همان‌طور که گفته شد، ذرت  اصلی‌ترین ماده اولیه برای آماده‌سازی ترددیلا است. ذرت منبع بسیار خوبی برای ویتامین‌های B1، B5، C و ویتامین A است. این گیاه سرشار از فیبر و عناصر معدنی از قبیل فسفر، منگز و کلسیم هم بوده و برای سوخت و ساز بدن بسیار مفید است. فیبر موجود در ذرت از بیماری‌هایی نظیر یبوست و بواسیر جلوگیری کرده و به افزایش سلامتی بدن کمک می‌کند. علاوه بر این‌ آنتی‌اکسیدان‌های موجود در ذرت برای پیشگیری از سرطان، آلزایمر و مبارزه با تومورهایی که منجر به سرطان سینه و کبد می‌شوند هم مفید خواهد بود. به گفته‌ی محققان ذرت طبع سرد و خشک دارد و از خواص درمانی دانه‌های آن می‌توان به ضد ویروس، التیام دهنده و کاهش دهنده دردهای روماتیسمی و پیشگیری و کمک به درمان کاهش حافظه اشاره کرد. همچنین به گفته‌ی متخصصان تغذیه هر ۱۰۰ گرم ذرت پخته حدود ۹۶ کیلوکالری انرژی، ۲٫۴ گرم فیبر، ۳٫۴ گرم پروتئین، ۴٫۵ گرم فروکتوز و ۰٫۲ گرم لاکتوز دارد.

هرم غذایی

مطالب مرتبط در بلاگ ترددیلا

ناچو ترددیلا در سینماهای سراسر کشور عرضه خواهد شد.

     یکی از پرفروش ترین تنقلات موجود در بوفه های سراسر دنیا ناچو است. ناچو معمولا در ظروف چند […]

راه های نگهداری از مواد غذایی

همه آن‌چه که باید درباره راه‌های مناسب نگهداری از مواد غذایی بدانید.

هر‌چه قدر هم که مواد غذایی تازه‌ای را خریداری کنید اما با این حال، ممکن است بعضی از باکتری‌ها باعث ایجاد […]

دیپ چیست؟

دیپ چیست و چه تفاوتی با سس‌های معمولی دارد؟

احتمالا تا به حال نام دیپ را زیاد شنیده‌اید و دستور‌های تهیه از انواع مختلف آن را دیده‌اید. اما شاید […]

چیپس ذرت ترددیلا

ترددیلا در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام ترددیلا توییتر ترددیلا فیسبوک ترددیلا آپارات ترددیلا