قوانین و مقررات

دوست گرامی ، برای استفاده بهتر از فروشگاه ترددیلا موارد زیر را مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به وب سایت فروشگاه ترددیلا و استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاهی از نحوه ی سرویس ها و خدمات فروشگاه می باشد. همچنین ثبت سفارش از طرف کاربر به معنای قبول کردن کلیه قوانین و مقررات فروشگاه است.

– قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر از سایت فروشگاه به معنی پذیرفتن هر گونه تغییر است.

– تعریف مشتری چیست ؟

مشتری به فردی گفته می شود که با نام کاربری خود در فروشگاه، از خدمات این فروشگاه استفاده می کند و اطلاعات کاربری خود را به طور صحیح وارد نموده است.

– نحوه ی ارتباطات با مشتریان

ارتباطات ترددیلا با مشتریان تنها از طریق ایمیل فروشگاه صورت می گیرد و هر گونه ایمیل دیگری که به نام ترددیلا برای کاربر فرستاده می شود فاقد هر گونه اعتبار می باشد.

– ایمیل های معتبر فروشگاه ترددیلا

info@tordillafood.com
sales@tordillafood.com

لازم به ذکر است فروشگاه ترددیلا برای مشتریان خود آخرین تغییرات کالا ها و خدمات خود را در قالب خبرنامه ارسال می کند که در صورت عدم تمایل به دریافت خبرنامه، کاربر می تواند در صفحه اصلی فروشگاه آن را غیر فعال نماید.

– حریم شخصی کاربران

فروشگاه ترددیلا از کلیه اطلاعات شخصی و غیر شخصی کاربران محافظت می نماید.

– قوانین خرید و ارسال سفارش

فروشگاه ترددیلا هر روز و در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به کاربران خود می باشد و همچنین سعی بر آن دارد که ارائه خدمات برای کاربران با کیفیتی بالا صورت پذیرد. در صورتی که کالا و خدماتی بعد از خرید کاربر به اتمام رسیده باشد ، کل وجه پرداختی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز می گردد.

در صورتی که قیمت محصولات و خدمات در وب سایت ترددیلا با خطا مواجه شود ، فروشگاه می تواند نسبت به لغو خرید اقدام نماید و در صورت پرداخت مشتری ، وجه آن طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب کاربر واریز می گردد و کاربر حق هیچ گونه اعتراض نسبت به فروشگاه را نخواهد داشت.

فروشگاه ترددیلا همواره سعی دارد نسبت به ارسال کالا و محصولات برای مشتریانش نهایت دقت را داشته باشد. در صورت خرابی محصول ، کاربر می بایست از تحویل آن خودداری نماید و مراتب را به امور مشتریان فروشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۲۶۶۷ داخلی فروشگاه اینترنتی اطلاع دهد در غیر این صورت تمامی مسئولیت ها به عهده ی مشتری می باشد و فروشگاه می تواند از پس گرفتن کالا خودداری نماید. در صورتی که به موجب خرابی ناشی از حمل محصول ، کاربر از تحویل آن خودداری نمود، فروشگاه ترددیلا ظرف ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری نسبت پرداخت پول به مشتری اقدام می نماید.

ترددیلا خود را موظف به کلیه قوانین و مقررات ذکر شده فوق می داند و از حریم خصوصی کاربران دفاع می نماید.

چیپس ذرت ترددیلا

ترددیلا در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام ترددیلا توییتر ترددیلا فیسبوک ترددیلا آپارات ترددیلا